اجاره تجهیزات پزشکی شیراز درمان:

شرکت خدمات پرستاری وپزشکی شیراز درمان با ارائه خدماتی چون اجاره تجهیزات پزشکی کمک شایانی به بیماران و خانواده بیماران در جهت بهبود بیمارکرده است.
در این مرکز تمامی تجهیزات پزشکی جهت استفاده بیماران و نیازمندان در منزل موجود می باشد.

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز
تجهیزات پزشکی شیراز درمان:
1. اجاره تجهیزات اتاق ICU و CCU شیراز :
تجهیزات ICU شامل مونیتورینگ قلب، دستگاه کنترل فشار خون، مونیتورهای ضربان قلب، دستگاه تنفس مصنوعی یا ونتیلاتور، دستگاه­‌های زهکشی مایعات هم به بدن بیمار و هم خارج از بدن بیمار و سایر تجهیزات جهت کنترل عملکردهای مختلف بدن می‌باشند.
2.اجاره دستگاه ونتیلاتور شیراز:
دستگاه ونتیلاتور یکی از دستگاه‌های پیشرفته پزشکی است که برای بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی شده اند کاربرد دارد.
دستگاه ونتیلاتور توسط تراشه‌های هوشمندی که درون آن قرار گرفته به شکل منظم و برنامه ریزی شده اکسیژن را به ریه های فرد می فرستد و بعد از فرستان هوا در ریه ها، عمل بازدم خود به خود صورت می گیرد.
3.اجاره دستگاه بای پپ شیراز:
بای پپ به کسانی که در زمان خواب مشکل تنفسی دارند و یا مشکل خروپف دارند کمک شایانی کرده است.
4.اجاره دستگاه سی پاپ شیراز:
دستگاه سی پپ در شیراز مناسب ترین درمان غیر دارویی برای مبتلایان به آپنه تنفسی است که بسیاری از مشکلات بیماران را برطرف می کند.
5. اجاره دستگاه اکسیژن ساز شیراز :
تغلیظ کننده اکسیژن یا همان دستگاه اکسیژن ساز یک وسیله برقی است، برای فراهم کردن اکسیژن مورد نیاز بیماران با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص.
6.اجاره کپسول اکسیژن شیراز:
اجاره کپسول اکسیژن برای دوره نقاحت بیمارستان به آنها کمک میکند، اکسیژن لازم را دریافت و سطح انرژی و خواب و کیفیت زندگی را بهتر کنند.
7.اجاره مانومتر شیراز
مانونتر دستگاهی برای اندازه گیری فشار می باشد که بیشترین کاربرد آن اندازه گیری فشار گاز حبس شده در یک محفظه می باشد .
8.اجاره ساکشن شیراز
ساکشن دستگاهی برای جمع آوری ترشحات و خونابه های موجود در ناحیه جراحی است که موجب دید بهتر پزشکان می شود .
این دستگاه با استفاده از پمپ مکشی که دارد خلاء ایجاد می کند و با وجود فشار منفی هوا و مایعات را از ناحیه مورد نظر به بیرون می کشد .

9.اجاره مانیتورینگ شیراز:

مجموعه ای از سیستم ها که برای کنترل کردن علایم حیاتی بیمار در یک جا جمع شده اند مانیتورینگ نام دارند .این دستگاه هایی که دارای مانیتورینگ هستند برای بیمارانی که در بخش های مراقب ویژه و یا تحت عمل جراحی هستند مورد استفاده قرار می گیرند .

10 .اجاره دستگاه فتوتراپی شیراز‏ ‏:

فتو تراپی (لامپ زردی نوزاد) یکی از روشهای درمان زردی نوزادی است.ما با اجاره باکیفیت ترین دستگاه های زردی نوزاد در شیراز، به شما در درمان زردی نوزاد دلبندتان کمک میکنیم.
11.اجاره پالس اکسیمتر شیراز
اجاره ای پالس اکسیمتر یا اکسیژن سنج خون وسیله ای است، که با کمک آن میتوان میزان درصد اشیاع اکسیژن خون سرخ رگ انسان را اندازه گیری کرد.
12.اجاره تخت بیمارستانی(برقی و دستی)
تخت بیمارستانی تختی است که برای بهبود حال بیماران طراحی و ساخته می گردد.
اگرچه نام آن بیمارستانی است اما امروزه بسیاری آن را برای استفاده بیماران و عزیزان خود در منازل استفاده می کنند.
13. اجاره تشک مواج شیراز
اجاره تشک مواج برای بیمارانی که برای بهبود خود نیاز به استراحت طولانی مدت در طول روز دارند طراحی و ساخته شده است. سلول های آن یک در میان باد و خالی شده و این باعث به جریان افتادن هوا در زیر سطح بدن بیمار و جلوگیری از زخم بستر و کوفتگی بدن او خواهد شد.
14.اجاره گلوکومتر (تست قند) شیراز
با این دستگاه پزشکی بیماران دیابتی به راحتی می توانند در منزل قند خون خود را اندازه گیری کنند.از طریق سوزن زدن به پوست سر انگشت بیمار یک قطره خون روی یک صفحه یا کیت یکبار مصرف قرار میدهیم. کیت را درون دستگاه گذاشته میزان قند خون روی صفحه نمایشگر آن ثبت می گردد.
15.اجاره ویلچر در شیراز:
افرادی که برای مدتی به دلیل بیماری نیاز به استراحت و ذخیره انرژی دارند نیز می توانند از ویلچرهای استفاده کنند .
16.اجاره سونیکید (ضربان قلب جنین)
سونيكيد (Sonicaid) آشكار ساز ضربان قلب جنين می باشد.

برای اطلاعات بیشتر خدمات موسسه شیراز درمان و اجاره انواع تجهیزات پزشکی در شیراز میتوانید به سایت شیراز درمان و یا با شماره این مرکز تماس فرمایید.
شیراز درمان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدماتی چون پزشک در منزل،پرستار کودک و بیمارو سالمند،اجاره تجهیزات پزشکی و…به همشهریان خود میباشد.