اجاره تشک مواج تخم مرغی در شیراز:

اجاره تشک مواج تخم مرغی، برای بیمارانی است که هنوز دچار زخم بستر نشده اند و یا در مراحل اولیه ابتلا به زخم بستر هستند. سلول های آن در اصل برای تغییر نقطه وارد آمدن فشار وزن هستند که این حالت هوای بین بدن و سطح بستر را جابه جا کرده تا زخم بستر ایجاد نشود.
اگر بیمار شما به استراحت طولانی مدت نیاز دارد بهتر است در صدد تهیه اجاره تشک  تخم مرغی باشید.
شرکت شیراز درمان در جهت تسهیل حال مشتریان خود خدماتی از جمله اجاره تشک مواج تخم مرغی به هموطنان عزیز خود با هزینه مناسب و کیفیت بالا ارائه میدهد.
تشک مواج تخم مرغی برای چه افرادی مناسب است:
تشک های مواج به چندین مدل تقسیم می شوند که پر مصرف ترین و البته ارزانترین آن ها به مدل های تخم مرغی معروفند که برای بیمارانی با وزن زیر 120 کیلوگرم و مدت زمان بستری تا یکسال مناسبند .

نحوه نگهداری در حین اجاره تشک :
در مدت زمان اجاره تشک، دستگاه کمپرس باید شبانه روز روشن باشد. و هر دو شبانه روز یک ساعت به دستگاه استراحت دهید. تشک مواج تخم مرغی را متناسب با وزن بیمار انتخاب کنید.زیرا اگر تحمل وزن تشک از وزن بیمار کمتر باشد به مشکل برمی خورید.

اجاره تشک مواج تخم مرغی
مزایای اجاره تشک تخم مرغی:
1) امکان تنظیم فشارهوا داخل تشک مواج
2) دارای پمپ با وزن کم وبدون صدا وبدون لرزش
3) شامل 120سلول هوا
4) دارای قطر باد(8الی9سانتی متر)
5) امکان وصل شدن پمپ به تخت
6) دارای کلید فشار
7) امکان تحمل سنگینی تا 120 کیلوگرم
8) دارای قابلیت زمان بندی به صورت اتوماتیک
9) دارای قدرت خروجی مناسب
10) تشک حبابی ضد حساسیت
11) تایید شده توسط CEوISO اروپا ودارای مجوز وزارت بهداشت

نحوه استفاده:
طرزاستفاده از تشک های مواج بسیار ساده میباشد. کافیست شما دو ورودی پمپ را به شلنگهای وصل شده به تشک نصب کنید و پمپ باد برقی تشک را روشن نمایید. درجه پمپ باد را افزایش داده و وقتی که کل تشک باد شد، درجه باد تشک مواج را روی گزینه وسط بگذارید.

موسسه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل شیراز درمان با ارائه خدماتی چون اجاره تشک مواج تخم مرغی ،اجاره تشک مواج سلولی و اجاره انواع تشک های مخصوص بیمار کمک شایانی به همشهریان عزیز خود کرده تا باعث بهبود سریع بیماران و رفاه حال خانواده بیماران شود.
برای توضیحات کامل خدمات این موسسه و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله اجاره تشک مواج تخم مرغی در شیراز میتوانید به سایت شیراز درمان و یا با شماره این مرکز تماس فرمایید.