اجاره تشک مواج سلولی در شیراز

اجاره تشک مواج سلولی برای بیمارانی که برای بهبود خود نیاز به استراحت طولانی مدت در طول روز دارند طراحی و ساخته شده است. سلول های آن یک در میان باد و خالی شده و این باعث به جریان افتادن هوا در زیر سطح بدن بیمار و جلوگیری از زخم بستر و کوفتگی بدن او خواهد شد.

اگر مدت زمان بستری بیمار زیاد است باید از تشک های مواج سلولی استفاده کرد و اگر کوتاه باشد از تشک مواج تخم مرغی استفاده کرد. اگر بیمار دارای زخم بستر باشد بهتر است از تشک مواج سلولی تخصصی استفاده شود.

برای بیمارانی که وزن زیادی دارند نمیتوان از تشک های مواج ساده یا تخم مرغی استفاده کرد . حتما باید از نوع تشک مواج سلولی استفاده شود. با توجه به هزینه های درمان زخم بستر بهتر است در خرید تشک مواج مناسب برای بیماران صرفه جویی نشود و حتما تشک مواج مناسبی را انتخاب کرد.

شرایط نگهداری در زمان اجاره تشک مواج سلولی

در مدت زمان اجاره زمانی که بیمار از تشک مواج استفاده نمیکند، پمپ باد آن را خاموش کنید. از تشک مواج متناسب با وزن بیمار استفاده کنید. زیرا اگر تحمل وزن تشک کمتر از وزن بیمار باشد، خیلی سریع به مشکل بر می خورید. کمپرس دستگاه باید شبانه روز روشن باشد. و هر 2 شبانه روز یک ساعت به دستگاه استراحت دهید.

تشک مواج سلولی
نحوه استفاده از تشک زخم بستر سلولی :

اجاره تشک مواج سلولی براحتی و در اکثر مکان ها از جمله روی زمین و تخت خواب های خانگی و بیمارستانی قابل نصب و استفاده است. برای نصب این تشک ابتدا آن را به همراه لوازم دیگری که در جعبه بسته بندی وجود دارد بیرون آورید. سطح مورد نظر برای قرار گیری این وسیله را از قبل تمیز و سپس تشک را کاملا روی این سطح پهن کنید.

در یکی از کناره های آن در قسمت زیرین دو شلنگ مشاهده می شود سر این دو شلنگ را به رابط شلنگی که در بسته بندی قرار داشت وصل کنید. نوبت به پمپ باد می رسد. این پمپ دارای یک دکمه روشن خاموش و یک پیچ تنظیم کنترل فشار هوای داخلی تشک مواج کره ای و دو پایه در زیرِ خود است.

هم چنین در کناره خود قسمتی برای اتصال شلنگ رابط دو تایی دارد. این رابط را به این قسمت متصل کرده و پمپ را روشن کنید. درجه آن را روی حداکثر قرار داده و صبر کنید تا تمامی سلول ها باد شوند.

بعد از اینکه سطح سلول ها حالتی سفت و انعطاف پذیر پیدا کرد درجه را به متوسط تغییر دهید. اکنون می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید مادامی که بیمار روی تشک مواج است، این درجه باید روی متوسط باقی بماند.

موسسه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل شیراز درمان با ارائه خدماتی چون اجاره تشک مواج سلولی ،اجاره تشک مواج تخم مرغی و اجاره انواع تشک های مخصوص بیمار کمک شایانی به همشهریان عزیز خود کرده تا باعث بهبود سریع بیماران و رفاه حال خانواده بیماران شود.
برای توضیحات کامل خدمات این موسسه و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله اجاره تشک مواج سلولی در شیراز میتوانید به سایت شیراز درمان و یا با شماره این مرکز تماس فرمایید.