اجاره دستگاه بای پپ در شیراز

امکان اجاره دستگاه بای پپ به افراد کمک می کند که با هزینه ای کمتر از دستگاه استفاده کنند که این کار باعث شده است کسانی که توان خرید دستگاه را ندارند و یا برای مدت کوتاهی به این محصول نیاز دارند با اجاره آن و هزینه ی کمتر از دستگاه استفاده می کنند .

هزینه ی اجاره محصول بسیار مناسب و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .بای پپ دستگاهی است که در دو مرحله فشار مثبت جریان اکسیژن را تامین می کند ‌.

طریقه ی کارکرد دستگاه به این گونه است که اکسیژن را با فشار بیشتر در دم تنفسی و اکسیژن را با فشار کمتر در بازدم تنفسی به جریان می اندازد .با این روش بیمار انگیزه ی بیشتری برای تنفس دارد و بعد از مدتی به طور مستقل تنفس می کند .سنسوری در دستگاه طراحی شده است که حتی ضعیف ترین تنفس بیمار را ثبت می کند و بای پپ با کمک سنسور متوجه می شود که بیمار تنفس دمی دارد و با رساندن اکسیژن به محفظه به او کمک می کند .در تنفس بازدمی به محفظه اکسیژن داده نمی شود و در نتیجه باعث کاهش فشار می شود ‌.

طریقه ی کارکرد دستگاه بای پپ باعث می شود که شش ها تهویه شوند و حجم تنفسی کاربر بیشتر شود که این کار موجب راحت تر شدن کار عضلات تنفسی می شود .در نتیجه بای پپ دستگاهی برای افزایش انگیزه بیمار برای تنفس کردن به طور مستقل می باشد .

بای پپ اجاره ای هر فردی در طول شبانه روز به 6 الی 8 ساعت خواب راحت و عمیق نیاز دارد. بعضی از افراد متاسفانه در خواب دچار آپنه انسدادی می شوند که باعث می شود داشتن خواب راحت را برای این افراد به یک حسرت تبدیل کند. آپنه انسدادی یعنی قطع تنفس به علت انسداد مجاری تنفسی، در هنگام خواب.

اجاره دستگاه بای پپ برای بهبود کیفیت زندگی بیماران تنفسی به بازار ارائه شده است. بای پپ به کسانی که در زمان خواب مشکل تنفسی دارند و یا مشکل خروپف دارند کمک شایانی کرده است. در کسانی که دچار آپنه هستند راه های تنفسی در طول خواب باریک و مسدود می شوند. این انسداد باعث وقفه هایی در نفس کشیدن می شود این وقفه ها جلوی رسیدن اکسیژن به مغز را می گیرد. در نتیجه فرد دچار خفه شدن و سرفه می شود.

این افراد برای داشتن تنفسی طبیعی مجبور می شوند از خواب بیدار شوند در نتیجه چرخه خوابشان دچار اختلال می شود. دستگاه بای پپ برای تهیه هوا در فشار استنشاقی، وقتی که فرد از ماسک و لوله ها نفس می کشند برنامه ریزی و درست شده است. هنگامی که فرد در حال بازدم است دستگاه بای پپ این تغییر را حس می کند و فشار را به فشار پایین تری تغییر می دهد و با ایجاد یک مقاومت متغیر دائمی در مسیر تنفسی، مانعی برابر ایجاد انسداد است.

اجاره دستگاه بای پاپ

اجاره دستگاه بای پپ دو تنظیم فشار دارد که یکی فشار استنشاق و یکی فشار پایین برای خروج، این تنظیمات دوگانه باعث می‌شود هوا در رگ‌های خونی بیمار جریان داشته باشد. این دستگاه چرخه خواب را درست می کند. افرادی که از این دستگاه بای پپ استفاده کرده اند می گویند که علاوه بر خواب راحت باعث هوشیاری زیادی شده است همچنین خلق و خویشان در طول روز بهتر می شود.

هنگام اجاره دستگاه بای پپ چه نکاتی را باید راعایت کنیم؟

در مدت زمان اجاره این دستگاه بای پپ باید نکاتی را در مورد تمیز کردن دستگاه رعایت کنید. برای تمیز کردن این دستگاه هرگز بدنه و قاب را باز نکرده، همچنین از آب برای نظافت استفاده نکنید. فقط از دستمال خشک استفاده کنید. فیلتر هوا را باید به صورت هفتگی تمیز کنید و برای تمیز کردن آن از آب گرم و مایع تمیز کننده مخصوص استفاده کنید.

مرکز خدمات پرستاری در منزل شیراز درمان انواع تجهیزات پزشکی را در اختیار بیماران خود قرار میدهد:

  1. ونتیلاتور

  2. بای پپ

  3. سی پپ

  4. مانتیتورینگ قلبی

  5. ساکشن

  6. تخت بیمار

  7. تخت برقی

و…

برای توضیحات کامل خدمات این موسسه و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله اجاره دستگاه بای پپ در شیراز میتوانید به سایت شیراز درمان و یا با شماره این مرکز تماس فرمایید.

شرکت شیراز درمان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدماتی چون پزشک در منزل،پرستار کودک و بیمارو سالمند،اجاره تجهیزات پزشکی و…به همشهریان خود میباشد.