اجاره دستگاه سی پپ در شیراز

اجاره دستگاه سی پپ وسیله ای کاربردی در درمان بیماران مبتلا به سندرم اختلالات تنفسی است که کیفیت خواب بیماران را بهبود می دهد.
اجاره دستگاه سی پپ در شیراز مناسب ترین درمان غیر دارویی برای مبتلایان به آپنه تنفسی است که بسیاری از مشکلات بیماران را برطرف می کند.
افراد مبتلا به اختلالات تنفسی در خواب، بین ۵ تا ۱۰۰ وقفه تنفسی را تجربه می کنند که گاه بسیار آزاردهنده است و می تواند احتمال بروز سکته های قلبی و مغزی را در بیماران افزایش دهد.

اجاره دستگاه سی پپ دقیقا چه می‌کند؟
دستگاه CPAP با استفاده از یک پمپ هوا و ماسک ، فشار هوای خفیفی را به سیستم تنفسی یک فرد در زمان خواب اعمال میکند . فشار هوا می تواند با توجه به نوع ماشین ثابت یا متغیر باشد. به عنوان مثال – دستگاه های فشار ثابت ، به طور کلی به عنوان ماشین آلات سی پپ CPAP نامیده می شود، ماشین های اتوماتیک و یا (APAP) دارای یک الگوریتم ساخته شده است که یک فشار هوای متغیر را مطابق با نیاز لحظه ای فرد ارائه می دهد.
پمپ دستگاه سی پپ هوا را تحت فشار قرار می دهد و سپس فشار هوا را با استفاده از لوله و ماسک و از طریق بینی یا بینی و دهان به داخل راه هوایی بالا (گلو) انتقال می دهد. هوای تحت فشار باعث جلوگیری از انقباض راه های هوایی فوقانی بیمار می شود، به طوری که به فرد اجازه می دهد تا در زمان خواب بدون وقفه تنفسی خوابیده باشد.

دستگاه سی پپ

چه چیزی BiPAP را متفاوت از CPAP می‌کند؟
یکی از شکایات در مورد دستگاه‌های CPAP این است که برخی از بیماران تحمل فشار مداوم برایشان سخت است. برای بیماران با فشارهای بالا تر، مقاومت در برابر هوای ورودی می‌تواند دشوار است، چون فشار بازدم آن‌ها لزوما با فشار CPAP یکسان نیست و در مواقع دم از طرف سیستم تنفسی فشاری وجود ندارد.
BiPAP ها می‌توانند شامل یک ویژگی زمان‌بندی تنفس باشند که میزان نفس‌ها را در هر دقیقه‌ای که فرد باید مصرف کند اندازه‌گیری می‌کند. اگر زمان بین نفس‌ها بیش از حد تعیین شده باشد، دستگاه می‌تواند به سیستم تنفسی فرد فشار موقتی وارد کند.
تفاوت اصلی بین دستگاه‌های BiPAP و CPAP این است که دستگاه BiPAP دو تنظیم فشار دارد: فشار تجویزی برای استنشاق (ipap) و فشار پایین برای خروج (epap) که تنظیمات دوگانه اجازه می‌دهد تا بیمار هوا را در رگ‌های خونی خود بیابد.
چه کسانی از BiPAP درمان استفاده می‌کنند؟
• دستگاه‌های BiPAP اغلب برای بیماران آپنه خواب با تنظیمات فشار بالا یا سطوح اکسیژن پایین تجویز می‌شوند.
• BiPAPها اغلب پس از CPAP موفق به درمان مناسب برخی از بیماران استفاده می‌شود.
• BiPAPها می‌توانند برای بیماران مبتلا به اختلالات قلب و عروق مانند نارسایی احتقانی قلب مفید باشد.
• اغلب برای افراد مبتلا به اختلالات ریوی یا برخی اختلالات عصبی-عضلانی تجویز می‌شود.

نتایج اجاره دستگاه CPAP
کسانی‌ که شروع به استفاده از دستگاه‌های سی پپ خود می‌کنند، اغلب تجربه‌های فوری مثبتی را درک و مشاهده می‌کنند از جمله:
1. از بین رفتن خروپف و تنفس نامنظم.
2. بهبود کیفیت خواب شبانه.
3. پیش‌گیری یا معکوس کردن شرایط مراقبتی جدی مانند بیماری‌های قلبی عروقی و سکته مغزی.
4. کاهش فشار خون هم در طول روز و و هم در شب.
5. افزایش هشیاری در طول روز.
6. کاهش قابل توجه خواب‌آلودگی در روز.

موسسه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل شیراز درمان با ارائه خدماتی چون اجاره دستگاه سی پپ ،اجاره دستگاه ونتیلاتور و اجاره وسایل اکسیژن رسانی مخصوص بیمار کمک شایانی به همشهریان عزیز خود کرده تا باعث بهبود سریع بیماران و رفاه حال خانواده بیماران شود.
برای توضیحات کامل خدمات این موسسه و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله اجاره دستگاه سی پپ در شیراز میتوانید به سایت شیراز درمان و یا با شماره این مرکز تماس فرمایید.
سایت شیراز درمان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدماتی چون پزشک در منزل،پرستار کودک و بیمارو سالمند،اجاره تجهیزات پزشکی و…به همشهریان خود میباشد.