اجاره دستگاه زردی نوزاد شیراز

اجاره دستگاه زردی نوزاد شیراز

اجاره دستگاه زردی  نوزاد در شیراز

درمان زردی نوزاد با استفاده از لامپ زردی و تابش نور های مرئی آبی با طول موج مناسب می باشد. اگر نوزاد شما مبتلا به زردی می باشد برای درمان الزام به بستری کردن نوزاد و حضور در بیمارستان ندارید بلکه با نظر پزشک معالج نوزاد و یا مشاورین و متخصصین موسسه شیراز درمان می توانید نوزاد دلبندتان را در منزل و در کنار مادر درمان نمائید.

مزایای اجاره لامپ زردی و استفاده در منزل :

1- با درمان زردی نوزاد به وسیله لامپ زردی استاندارد خانگی در منزل دیگر نیاز به بستری در بیمارستان نیست و میتوان با اجاره لامپ زردی نوزاد، در منزل زردی نوزاد را درمان نمود.
2- درمان کامل و سریع زردی در منزل و پیشگیری از عوارض خطرناک و ضایعات غیر قابل جبران مغزی.
3- تامین آسایش کامل مادر و نوزاد در منزل.
4- جلوگیری از خروج نوزاد از منزل و همچنین جلوگیری از آلوده شدن نوزاد با میکروبهای خطرناک و مبتلا شدن به بیماریهای خطرناک ، مانند: مننژیت ، پنومونی ، سپتی سمی و … .
5- کاهش زمان درمان نوزاد شما.
6- کاهش هزینه درمان.
7- جلوگیری از جدا شدن اتاق مادر و نوزاد.
8- کاملا قابل حمل وسبک.
9- جلوگیری از اتلاف وقت و اجتناب والدین به استفاده از لامپهای فلورسنت معمولی که علاوه بر عدم کارایی ، احتمال شکستن آنها و آسیب رسیدن به نوزاد، خطر گرمازدگی نیز وجود دارد.

درمان زردی با استفاده از نور ماورابنفش

درمان زردی با استفاده از نور ماورابنفش

اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی در منزل در شیراز برای درمان زردی نوزاد به شکلی سریع و آسان انجام میشود. ارائه خدمات فتوتراپی در شرکت شیراز درمان به صورت شبانه روزی می باشد.
پس از تحویل و اجاره دستگاه زردی نوزاد در 24ساعت شبانه روزی تیم پزشکی ما آماده پاسخگویی سوالات پیش آمده مربوط به درمان و عملکرد دستگاه هستند. یعنی والدین کودک از طریق تماس تلفنی با کارشناس و پزشک مربوطه تمام مسائل را درمیان خواهند گذاشت. تمام این اقدامات جهت آسایش خاطر والدین فراهم شده است و از بابت اینکه کوچکترین نگرانی از روند درمان نوزادشان نداشته باشند و با خیالی آسوده در منزلشان تحت نظر تیم پزشکی ما نوزادشان را درمان کنند.

مرکز پرستاری در منزل شیراز درمان با ارائه خدماتی چون اجاره دستگاه زردی نوزاد (فوتوتراپی) در شیراز در تلاش است که با کمک به همشهریان عزیز باعث بهبود هرچه سریعتر نوزادان و  رفاه حال خانواده ها شود.
برای توضیحات کامل خدمات این موسسه و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله اجاره لامپ زردی نوزاد در شیراز با ما تماس بگیرید.