اجاره کپسول و اکسیژن ساز شیراز:

اجاره اکسیژن ساز یکی از خدمات شرکت پرستار در منزل شیراز درمان است که در راستای بهبود حال بیماران عزیز ارائه میدهد.
اجاره اکسیژن ساز در جهت کاهش هزینه های بیماران و خانواده این عزیزان در نظر گرفته شده است.
اکسیژن ساز چیست؟
تغلیظ کننده اکسیژن یا همان دستگاه اکسیژن ساز یک وسیله برقی است، برای فراهم کردن اکسیژن مورد نیاز بیماران با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص.
هوایی که ما تنفس میکنیم به طور عمده از نیتروژن (۷۸%) و اکسیژن (۲۱%) تشکیل شده است. این ماشین با کمپرس کردن هوای داخل اتاق نیتروژن آن را از بین برده و اکسیژن بالای ۹۵% در اختیار بیمار قرار می دهد.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در شیراز
اجاره انواع اکسیژن ساز:
1. اکسیژن ساز ایستا یا خانگی
که به اکسیژن ساز خانگی نیز معروف است مدلی می باشد که تنها با برق شهری کار می کند. تمامی اکسیژن ساز های خانگی مانند کپسول اکسیژن جریان اکسیژن را به صورت پیوسته در اختیار بیمار قرار می دهند. این مدل دستگاه ها را به خاطر اینکه نمی توان با خود حمل کرد و نیازمند برق شهری می باشد، دستگاه اکسیژن ساز خانگی می نامند البته با وزنی در حدود ۱۳ الی ۲۸ کیلوگرم و با استفاده چرخ هایی که شرکت های تولید کننده برای این مدل دستگاه ها تعبیه کردند استفاده از این مدل دستگاه ها برای منزل بسیار مناسب می باشد.

2. دستگاه اکسیژن ساز همراه
این مدل دستگاه ها بسیار شبیه دستگاه های خانگی می باشند با این تفاوت که به جز برق شهری توانایی کارکرد با برق باطری را نیز دارند. بیشتر دستگاه های همراه به صورت پالسی اکسیژن رسانی می کنند ولی مدل هایی مانند Respironics و oxygen plusهستند که به صورت پیوسته نیز اکسیژن رسانی می کنند.

3. وسایل اکسیژن رسانی به بیمار
روش های مختلفی برای اکسیزن رسانی از دستگاه به بیمار وجود دارد که نازل Cannula و ماسک صورتی معروف ترین آن ها می باشد.

موسسه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل شیراز درمان با ارائه خدماتی چون اجاره اکسیژن ساز ،اجاره وسایل اکسیژن رسانی به بیمار و اجاره انواع اکسیژن ساز مخصوص بیمار کمک شایانی به همشهریان عزیز خود کرده تا باعث بهبود سریع بیماران و رفاه حال خانواده بیماران شود.
برای توضیحات کامل خدمات این موسسه و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله اجاره اکسیژن ساز در شیراز میتوانید به سایت شیراز درمان و یا با شماره این مرکز تماس فرمایید.
سایت شیراز درمان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدماتی چون پزشک در منزل،پرستار کودک و بیمارو سالمند،اجاره تجهیزات پزشکی و…به همشهریان خود میباشد.