مشاوره پزشکی تلفنی در شیراز

مشاوره پزشکی تلفنی شیراز

مشاوره پزشکی تلفنی شیراز

مشاوره پزشکی تلفنی در شیراز

آیا مشکلی دارید و نمیدانید برای درمان به چه متخصصی مراجعه کنید؟ پزشک به شما دستورات درمانی داده است که برایتان واضح و شفاف نیست؟ سر درد دارید و علتش را نمی‌دانید؟ علائم سرماخوردگی دارید و نمی‌دانید بهترین دارو برای بهبودی هرچه سریعتر کدام است؟ کودکتان بد غذا است و اشتها ندارد؟ مشکلات زنان دارید و برای مراجعه به پزشک خجالت میکشید؟ سوالات زناشویی دارید و نمی‌دانید به چه کسی مراجعه کنید؟ ما با ارائه خدمات مشاوره پزشکی تلفنی در شیراز در زمینه‌های مختلف همراه شما هستیم.

فهرست مطالب

مشاوره پزشکی تلفنی چیست و چگونه انجام می‌شود؟
مشاوره پزشکی تلفنی در شیراز چه زمان مورد نیاز است؟
مشاوره پزشکی تلفنی در مرکز شیراز درمان در چه زمینه‌ای انجام می‌شود؟
ویژگی‌های مثبت استفاده از مشاوره تلفنی پزشکی
مزایای مشاوره پزشکی تلفنی

 

مشاوره پزشکی تلفنی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

هر فردی در طول زندگی خود با مسائلی روبرو می‌شود که نیازمند مراجعه به پزشک است. در دنیای امروز همه دنبال راهی برای راحت‌تر شدن امور زندگی هستیم. مشاوره پزشکی تلفنی شیراز راهی است برای برقراری ارتباط با پزشکان و متخصصین مختلف. بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی و مطب. بسیاری از سوالات و مشکلات و نگرانی‌ها با انجام مشاوره پزشکی تلفنی، به سادگی برطرف می‌شوند.

شیراز درمان این امکان را برای همشهریان فراهم نموده است تا بتوانند از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی بهره مند گردند. خدمات مشاوره پزشکی تلفنی به بسیاری از افراد کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن با پزشک ارتباط برقرار نمایند و مشکل خود را با پزشک در میان بگذارند.

مشاوره پزشکی تلفنی شیراز چه زمان مورد نیاز است؟

خیلی از مشکلات و بیماری‌ها بدون نیاز به حضور در مراکز درمانی و مطب پزشک قابل درمانند. به عنوان مثال با شایع شدن ویروس کرونا بسیاری از افراد مبتلا برای جلوگیری از انتشار ویروس از منزل خارج نمی‌شوند و می‌توانند با پزشکان شیراز درمان در ارتباط باشند و در منزل مداوا شوند.

در خصوص سوالات مربوط به زنان و زایمان و مسائل جنسی، بسیاری از افراد از بیان مشکل خود خجالت میکشند و بهمین دلیل مراجعه حضوری به پزشک برای حل مشکل برایشان کار دشواری است. در این حالت افراد می‌توانند با ما تماس بگیرند و بدون هیچ خجالت و استرسی، مشکل خود را مطرح نمایند. در این صورت بدون اینکه کسی متوجه شود، شما می‌توانید مشکل خود را حل کنید.

مشاوره پزشکی تلفنی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها که نیاز به مراجعه حضوری ندارند بسیار مناسب است. شما می‌توانید با یک تماس تلفنی مشکل خود را حل کنید. به عنوان مثال بسیاری از مادران در مورد کودکان خود سوالات گوناگونی دارند و با مسائل مختلفی روبرو می‌شوند که نیازمند مراجعه حضوری به پزشک نیست و تنها با دانستن یک راه حل مناسب، مشکل حل خواهد شد. مثلا اگر مادری برای جلوگیری یا درمان عرق سوز نوزاد یا بد غذایی او بخواهد به پزشک مراجعه کند، باید زمان زیادی را صرف نماید و با نوزاد خود نزد پزشک رفته و مشکل نوزاد را به با پزشک در میان بگذارد. اما با استفاده از مشاوره پزشکی تلفنی شیراز، تنها با یک تماس می‌توانبا پزشک ارتباط برقرار نمود و درمان لازم را انجام داد.

مشاوره پزشکی تلفنی در زمینه های مختلف

مشاوره پزشکی تلفنی در زمینه های مختلف

مشاوره پزشکی تلفنی در شیراز در چه زمینه‌ای انجام می‌شود؟

پزشکان ما در رشته‌های زیر آماده پاسخگویی می‌باشند:

عمومی: سوالاتی از قبیل درمان سرماخوردگی، درمان زخم و بسیاری از مشکلاتی که نیازی به مراجعه حضوری ندارند.
داخلی: اگر بیماری دارید که می‌دانید نیازی به مراجعه حضوری ندارد و درمان ساده‌ای دارد با ما در تماس باشید.
زنان: یکی از مهمترین دغدغه‌های خانمها مراجعه به پزشک زنان است. بسیاری از افراد از این کار شرم دارند یا فرصت مراجعه ی دوره ای به مطب را ندارند و با ظهور علامت هایی دچار استرس می شوند. اما با مشاوره پزشکی تلفنی می‌توانید سوالات خود را با پزشک زنان در میان بگذارید و در صورت نیاز به صورت حضوری به پزشک مراجعه نمائید.
کودکان: هر سوال و یا مساله‌ای که درباره نوزاد یا کودک خود داشتید را با ما در میان بگذارید.

ویژگی‌های مثبت استفاده از مشاوره تلفنی پزشکی

  • عدم محدودیت مکانی و زمانی

    از مهمترین ویژگی‌های خدمات مشاوره پزشکی تلفنی از بین رفتن محدودیت‌های مراجعه حضوری است. مشاوره پزشکی تلفنی این امکان را ایجاد نموده است که در هر زمان یا هر مکانی، مثلا در مسافرت یا محل کار، بتوانید با پزشک در ارتباط باشید و از راهنمایی آنان استفاده نمائید. شما برای مراجعه حضوری به پزشک باید از قبل نوبت بگیرید و بعد از طی مسافت طولانی نزد وی مراجعه کنید تا مشکل خود را با وی در میان بگذارید. در حالی که با انجام مشاوره تلفنی پزشکی تنها با یک تماس با پزشک در ارتباط هستید.

  • تشخیص اولیه بیماری با توجه به علائم

    بسیاری از افراد با مشاهده علائم بیماری نمی‌دانند که نوع بیماری دقیقا چیست و باید به چه پزشکی مراجعه کنند. مشاوره پزشکی تلفنی این امکان را فراهم می‌نماید که شما با شرح علائم خود، بتوانید نوع بیماری را بشناسید. پزشک با بررسی علائم و انجام پرسش‌های لازم، بیماری را در فرد تشخیص می‌دهند و فرد را برای درمان به پزشک متخصص مربوطه ارجاع می‌دهند.

  • جلوگیری از خود درمانی و درمان‌های غلط

    حتما دیده اید که افرادی با مشاهده علائم بیماری شروع به جستجو در اینترنت می‌کنند و درمان‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. اما این کار درستی نیست و ممکن است عواقب نامطلوبی داشته باشد. یکی از ویژگی‌های مثبت مشاوره پزشکی تلفنی شیراز جلوگیری از انجام درمان‌های خودسرانه و غلط است. شما به جای اینکه وقت خود را صرف گشتن در اینترنت کنید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان با پزشک مشورت نموده و از راهنمایی‌های ایشان استفاده نمائید.

مشاوره پزشکی تلفنی راه حلی اسان

مشاوره پزشکی تلفنی راه حلی آسان

یکی از مهمترین مزایای مشاوره پزشکی تلفنی شیراز صرفه جویی در زمان و هزینه می‌باشد.
در زمان ارتباط با پزشک مورد نظر، حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد.
می‌توانید از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی در زمینه‌های زنان، عمومی، داخلی، مامایی و … بهره مند گردید.
تفاوتی ندارد که با تلفن همراه تماس بگیرید یا تلفن ثابت.
در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با پزشک مورد نظر تماس برقرار کرده و مشکل خود را درمیان بگذارید.

 

با پیشرفت تکنولوژی زندگی برای انسان‌ها بسیار آسان‌تر از گذشته است. شما نیز برای داشتن زندگی آرام و بدون دغدغه میبایست از امکانات موجود استفاده نمائید و مراقب بهداشت و سلامت خود باشید. ما با ارائه خدمات مشاوره پزشکی تلفنی و سایر خدمات پزشکی مراقب سلامت شما عزیزان هستیم. با ما تماس بگیرید.