عکس رادیولوژی درمنزل

عکس رادیولوژی در منزل شیراز

احتمالا بارها دیده اید یا شاید برایتان پیش امده باشد ، که بیمار شما نیاز به خدمات رادیولوژی و گرفتن عکس رادیولوژی از قسمتهای مختلف بدن را داشته باشد ولی بعلت مشکلاتی قادر به خروج از منزل و انجام آن نباشد.

شایعترین عللی که بیمار را از موهبت این خدمات محروم میکند شامل:

  • ناتوانی در حرکت (افراد مسن، بیماران سکته مغزی ، بیماران ضربه مغزی)
  • محدودیت در حرکت یا درد شدید (بیماران پس از عمل جراحی، بیماران سرطانی با درد پس از پرتو درمانی و شیمی درمانی و معلولین)
  • بیمار با کاهش سطح هوشیاری
  • بیماران با سوابق بیماری متعدد و مزمن

 

به محظ تماس شما با مرکز شیراز درمان و درخواست پزشک متخصص برای انجام خدمات پزشکی ، پزشکان متخصص ما پس از دریافت گزارش در جهت شرح حال و مشخصات بیمار به منزل یا محل قرار گیری بیمار در سریع‌ترین زمان ممکن مراجعه می‌کنند. پس از رسیدن و انجام دادن خدمات رادیولوژی برای قسمت های از اندام آسیب دیده بیمار در صورت در خواست بیمار عکس‌ها را به ایشان تحویل می‌دهند تا بیمار به پزشک متخصص مورد نظر مراجعه کنند اما در صورتی که بیمار توانایی مراجعه به پزشک متخصص مورد نظر را نداشت پزشکان متخصص شیراز درمان عکس ها بررسی کرده و نتیجه را به بیمار میگویند.
برای تصویر برداری از بیماران ناتوان در منزل از تجهیزات رادیولوژی قابل حمل استفاده می‌شود. شما می توانید در مکان‌های مختلف مانند محل حادثه، اتاق بیمار، اتاق ریکاوری، بخش مراقبت‌های‌ویژه، بیمارستان‌های دورافتاده و حتی حیاط بیمارستان از این دستگاه‌ها استفاده کنید. چرخ‌های موجود در زیر این دستگاه امکان جابه جا کردن آن به مکان‌های دلخواه را فراهم می‌کند.

دستگاه‌های رادیولوژی به دو دسته تقسیم بندی می شوند:
1. دستگاه‌های دستی (پرتابل)
2. دستگاه‌های سیار (موبایل)

دستگاه‌‌‌های رادیولوژی پرتابل
در مواقع عدم وجود اتاق رادیولوژی در زمان اورژانسی، گرفتن تصویر X-Ray توسط دستگاه رادیولوژی پرتابل امکان پذیر است. توان الکتریکی این دستگاه ‌ها نسبت به دستگاه های سیار پائین تر است.

دستگاه‌های سیار
دستگاه سیار باید به نحوی طراحی شده باشد که در فضای محدودی جا بگیرد یعنی قابلیت عبور از درگاه اتاق‌ها را داشته و بتوان آن را به کنار بستر بیمار برد.

در چنین شرایطی، شیراز درمان خدمات رادیولوژی را به منزل شما میاورد و عکسهای رادیولوژی را در منزل تحویل شما میدهد. کافیست با ما تماس بگیرید.

عکس رادیولوژِی در منزل