اجاره شیردوش برقی در شیراز

اجاره شیردوش برقی در شیراز

معرفی شیردوش برقی نوزاد

استفاده از شیردوش برقی نوزاد، در خیلی از موارد می‌تواند هم برای مادر و هم برای نوزاد بسیار مفید باشد. شیردوش برقی باعث تحریک بدن مادر و تولید هورمون های مورد نیاز بعد از زایمان میشود. شیردوش برقی زمانی کاربرد دارد که سینه مادر هنگام شیر دادن زخم می‌شود یا یک سینه مادر شیر دارد و یا مادر قادر به شیر دادن مستقیم به نوزاد خودش نیست. یا زمانی که نوزاد به دلایل مختلفی از جمله زردی یا نارس بودن در بیمارستان بستری میباشد. همچنین برای ذخیره شیر در هنگامی که مادر امکان شیر دادن به نوزاد خود را ندارد از شیردوش استفاده می کنند.

انواع شیردوش نوزاد

شیردوش ها در دو نوع دستی و برقی هستند. شیردوش های دستی مانند مکیدن نوزاد عمل می کنند و نسبت به انواع برقی خود ارزان تر هستند. شیردوش های برقی بر خلاف انواع دستی، تمامی شیر مادر را می مکند، استفاده از آن ها راحت تر بوده ولی نسبت به مدل دستی صدادار هستند. بهتر است نوزاد قبل از اتمام یک ماهگی از شیردوش استفاده کند .چون هر چه بگذرد سخت تر آن را قبول می کند. در این بخش شیردوش های مربوط به برند های برتر دنیا از جمله مدلا Medela و یونی مام Unimom و اسپکترا Spectra و کین یو Kinyo و مامی وک Mamivac و وکتو vekto و مکسی Maxy و بیریسک Brisk برای سهولت در خرید شما معرفی گریده اند.

اجاره شیردوش برقی در شیراز

اجاره شیردوش برقی در شیراز

کرایه شیردوش برقی در شیراز

امروزه موضوع سلامت مادران و نوزادان از اولویت های اساسی سازمان جهانی بهداشت و ایران است. چراکه رشد و شکوفایی هر جامعه در گرو سلامت این قشراست. مرکز پرستاری در منزل شیرازدرمان در شیراز بهترین خدمات را به مادران و نوزادان عزیز ارائه میدهد.

خدماتی از قبیل: