رادیولوژی در منزل شیراز

در موارد متعددی انجام رادیولوژی در منزل بیمار توسط پزشک انجام می شود. انجام فرآیند تصویر برداری از بیمار در منزل باعث می شود که فرد علاوه بر این که در هزینه ها صرفه جویی نماید، با سرعت بیشتری فرد به نتیجه برسد و تصاویر رادیوگرافی در مدت زمان بسیار کوتاهی در اختیار او قرار گیرد. خدمات رادیولوژی در منزل شیراز درمان با بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با همراهی پزشکان متخصص رادیولوژی خبره و کارشناسان متبحر شیراز درمان آماده خدمت رسانی می باشد.

انجام رادیوگرافی ( رادیولوژی پرتابل ) به آن دسته از افرادی توصیه می شود که توانایی مراجعه به مراکز تصویر برداری را ندارد. گروه هایی که به خدمات تصویر برداری در منزل نیازمند هستند، عبارت اند از :

• افراد سالمند
• بیماران با عدم قابلیت حرکتی
• افراد دچار سکته مغزی و یا آسیب های مغزی نخاعی
• بیماران دارای شکستگی لگن و…
• در زمان آلودگی هوا برای بیماران مستعد آسم و…
• بیمارانی که در منزل بستری و دارای Traction (وزنه) هستند.

خدمات رادیوگرافی در منزل شیراز درمان:

1. سونوگرافی در منزل: در سونوگرافی از امواج اولتراسوند یا امواج صوتی با فراکانس بالا استفاده می شود. از این روش می توان برای بررسی احشاء داخل شکم و لگن مانند : کلیه ها و مجاری ادراری، رحم و تخمدان ها، کبد و کیسه صفرا و مجاری صفراوی، پروستات، مثانه، طحال و همچنین بیضه ها و تیروئید و عروق خونی استفاده کرد.
2. رادیولوژی در منزل: بررسی های اختصاصی از مری و معده، روده ی باریک، کلیه و مجاری ادراری و مثانه روده‌ی بزرگ، پیشابراه، رحم و لوله های رحمی و تخمدان ها، میلوگرافی، آرتروگرافی، نفرستوگرافی، یورتر و گرافی، تحت هدایت فلوروسکوپی دیجیتال
3. ماموگرافی در منزل: تصویربرداری از پستان ها می تواند ضایعات خوش خیم و بدخیم بافت پستان را در مراحل اولیه که قابل درمان هستند تشخیص دهد و این زمانی است که ضایعات احتمالی مذکور توسط خود شما یا پزشکتان قابل لمس در معاینه نیستند. از ماموگرافی بعنوان روش غربالگری سرطان پستان استفاده می شود. یعنی بیماری را زمانی که هنوز علائم مشخصی ایجاد نکرده است، تشخیص دهند. به همین علت از ماموگرافی بعنوان قابل اعتماد ترین روش تشخیص سرطان پستان در مراحل اولیه نام می برند.
4. اینترونشنال رادیولوژی: تمامی نمونه برداری ها از جمله نمونه برداری های پروستات تحت هدایت سونوگرافی و با پروب اینترارکتال، نمونه برداری های پستان تحت هدایت سونوگرافی، ماموگرافی و MRI ، نمونه برداری های ریه، کبد و… تحت هدایت سی تی اسکن، کاتتریزاسیون و تخلیه آبسه و کانون های عفونی، نفرستومی، بلوک عصبی برای تسکین دردهای ناشی از دیسک کمر، بلوک عصبی شبکه سلیاک، از جمله مواردی است که در واحد سرویس های مداخله ای جهت خدمت رسانی ارائه می گردد.

رادیولوژی در منزل

مزایای استفاده از رادیولوژی در منزل :

• کاهش خطرات ناشی از جابه جایی و انتقال بیمار به مراکز تصویر برداری
• انجام عکسبرداری در محیط امن و آرامبخش منزل
• حذف فرآیند انتقال بیمار به مراکز درمانی
• انجام رادیوگرافی در کوتاه ترین زمان و دریافت گزارش بلافاصله بعد از انجام
• عدم تحمل خستگی و معطلی ناشی از ترافیک و صف انتظار در مراکز درمانی

برای دریافت خدمات درمانی، پرستاری ،پزشکی و خرید و اجاره تجهیزات پزشکی با مشاوران موسسه درمانی شیراز درمان در تماس باشید.
شیراز درمان بصورت شبانه روزی و در سرتاسر شهر شیراز آماده مشاوره و ارایه خدمات پرستاری و درمانی به شما میباشد.