همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان

در بسیاری موارد پس از بستری نمودن عزیزان خود در بیمارستان طبق قوانین بیمارستان و یا تمایل خودمان میخواهیم فردی از بستگان  بعنوان همراه برای رفع حوائج بیمار در کنار بیمار حضور داشته باشد. حضور در بیمارستان بعنوان همراه بیمار تجربه ای است که شاید هیچگاه برای ما پیش نیامده باشد و هیچ اطلاعی از چگونگی آن نداشته باشیم.

وظیفه همراهی و مراقبت از بیمار کاری سخت و دقیق میباشد و بستگان بیماران که تجربه حضور در مراکز درمانی را ندارند به ندرت خواهند توانست همانند یک کادر درمانی با تجربه نسبت به رفع تمام نیازهای شخصی و درمانی بیمار اقدام نمایند. ضمن اینکه حضور طولانی مدت در بیمارستان میتواند تاثیرات نامطلوب بر روی زندگی بستگان بیماران داشته باشد.

مهارت های کلیدی همراه بیمار در بیمارستان :

مراقب بیمار برای مراقبت بهتر از بیمار، باید بیماری و عوامل شدید شدن یا کم شدن اثر آن را بشناسد تا بتواند در شرایط مختلف اقدامات پیشگیرانه مفید انجام دهد.

همراه بیمار باید بداند که برای مراقبت بهتر از بیمار چگونه بر بیماری نظارت کند و بداند که در زمان هایی که سطح بیماری جایی که باید باشد، نیست، چه کاری باید انجام دهید.

همراه بیمار باید بتواند در مراقبت از بیمار، داروها را مدیریت کنید و تمامی داروها را مطابق نسخه های پزشکان در زمان خود به بیمار ارائه نماید.

همراه بیمار باید قادر باشد تاثیر رفتارها را بر بیماری بررسی کنید. برای مراقبت از بیمار باید تغذیه و نحوه ی زندگی و برنامه روزمره اصولی تنظیم کند.

همراه بیمار در بیمارستان

زمانیکه بیمار میبایست برای بهبودی و طی دوره درمان در بیمارستان بستری گردد ما در خدمت شما خواهیم بود. پرسنل با تجربه شیراز درمان قادر میباشند در تمام مدت شبانه روز در کنار بیمار شما باشند تا شما بتوانید در آسودگی و راحتی خیال به انجام وظایف دیگر بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.