جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توانبخشی در منزل شیراز

فهرست مطالب

 توانبخشی در منزل به منظور چیست و چه کاری میکند ؟

توانبخشی در منزل یکی از ایده ال ترین روشهاست که برای بیمارانی که مشکل استخوانی , اختلالات ماهیچه‌ای یا مشکلات عصبی دارند در نظر گرفته شده برای بیمارانی که امکان جابجایی را نداشته و یا بیمار مشکل حرکت دارد و از همه مهمتر برای اینکه بیماران در صف های طولانی زمان زیادی منتظر نمانند این روش پاسخگوی نیاز آنهاست .

توانبخشی در منزل را چگونه انجام دهیم ؟

تنها کافی است تا با مراکز درمانی تماس بگیرید و تعیین وقت کنید و از آن‌ها بخواهید که یک توانبخش جهت دریافت خدمات توانبخشی ی در منزل را برای شما بفرستند.

از دیگر مزیت ها این روش برای بیمارانی که در بعضی موارد باید خدمات توانبخشی در آن ها انجام گیرد، دوران بعد از عمل های جراحی، بیماری‌های تنفسی، خانم‌هایی که دچار مشکلات زنان و زایمان هستند، ورزشکارانی که در حین ورزش دچار آسیب‌های ورزشی شده‌اند و اطفال و کودکان بوده که تمامی این افراد در صورت لزوم می‌توانند به جای مراجعه کردن به مراکز درمانی، خدمات توانبخشی ی و توانبحشی خود را در منزل استفاده میکنند .

توانبخشی در منزل

مراجعه به محیط و فضای تمیز و اختصاصی در کلینیک توانبخشی ی لازم است اما برای همه اقشار راحت و یا حتی امکان پذیر نیست.

توانبخشی

حتی اگر شما برای مراجعه به کلینیک هم مشکلی نداشته باشید و شرایط طاقت فرسای ترافیک را تحمل کنید باز هم روزهایی را پیش رو خواهید داشت که امکان مراجعه حضوری در کلینیک امکان پذیر نیست.

شاید از درد زیادی رنج می برید که بتوانید رانندگی کنید و یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و یا شاید هم شخصی برای مراقبت از فرزند نوزاد شما در خانه نیست.

مشکلات و سختی های زندگی و مشغله کاری می تواند در بعضی از روزها شما را بسیار درگیر کند.

مراجعه به کلینیک توانبخشی ی برای شما سخت خواهد شد بنابراین ما خدمات توانبخشی در منزل را برای راحتی و آرامش خیال شما به صورت حرفه ای ارائه می دهیم.

چرا توانبخشی در خانه تاثیر بیشتر و موثرتری دارد:

1. توانبخشی ی می تواند با برنامه ی زندگی شما هماهنگ شود و نه با برنامه ی کلینیک

بیماران همیشه می گویند چیزی که مانع از دنبال کردن مداوم درمان های توانبخشی آنها می شود، این است که زمان جلسات توانبخشی را طوری تعیین کنند که هم با برنامه ی کلینیک و هم با برنامه ی زندگی پر مشغله یشان هماهنگ باشد.
وقتی از یک کلینیک درخواست جلسه ی فیزوتراپی در منزل را می کنید، می توانید زمان جلسات را در وقت های آزاد خودتان تعیین کنید، نه در وقت های آزاد کلینیک.

2. توانبخش می تواند بررسی کند که چه چیزی در اصل، در به وجود آمدن مشکل شما تاثیر دارد

ممکن است نیاز باشد که روشی که در آشپزخانه کار می کنید را تغییر دهید یا محل کارتان در خانه به درستی تنظیم نشده باشد.

شاید آن صندلی مورد علاقه تان یا تلویزیون خانه یتان در گوشه ی نامناسبی قرار داشته باشد.

وقتی توانبخشی وارد خانه شما می شود، می تواند محیط پیرامون شما را ارزیابی کند و عواملی که موقعیت های نامناسبی را برایتان ایجاد می کنند را مشخص کند.

پیشنهادهای آسانی که توانبخشی یست می تواند سریعا برای حل این مشکلات به شما بدهد، می تواند تغییراتی را در زندگی تان به وجود آورد که به روند بهبودی شما کمک کند.

3. تمرین ها دقیقا در محلی به شما آموزش داده می شوند که شما آنها را انجام خواهید داد.

محیط کلینیک ها به طور مناسبی برای توانبخشی ترتیب داده شده است. اما چه اتفاقی می افتد وقتی شما به خانه برمی گردید و مجبورید این تمرین های مهم را در خانه تکرار کنید.

تعداد کمی از ما فضایی در خانه یشان دارند که شبیه محیط یک کلینیک است.

 

توانبخشی در منزل شیراز
توانبخشی که به خانه یتان می آید می تواند از آنچه در دسترس شماست استفاده کند و به شما آموزش دهد که چگونه تمرینات خود را در محیطی که باید آنها را انجام دهید، اجرا کنید.

یک توانبخش با تجربه که بیماران را در منزل ویزیت می کند، می تواند مبلمان و محیط خانه ی شما را طوری تغییر دهد که دنبال کردن برنامه ی تمرینی شما برایتان آسان باشد و حداکثر تاثیر ممکن را داشته باشد.

4. تمرینات شما به امور خانوادگی تبدیل می شود

اگر برای اجرای تمرینات خود نیاز به کمک دارید، اینکه پس از بازگشت به منزل به عزیزانتان توضیح دهید که چه کاری برایتان انجام دهند، برایتان مشکل خواهد بود.
هنگامی که توانبخش شما به خانه یتان می آید، می توانید به راحتی آن افراد اصلی که می توانند در خانه به شما کمک کنند را همراه کنید و مطمئن باشید که آنها توسط متخصص آموزش می بینند.

5. نیازی به رفت و آمد نخواهد بود؛ می توانید پس از جلسه ی درمانی استراحت کنید و به بدنتان فرصت ریکاوری بدهید

موسسسه پرستاری و پزشکی شیراز درمان با کادری مجرب و به روز ترین تجهیزات سعی میکند بهترین خدمات را برای مشتریان خود عرضه کند.
برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

: امتیاز مقاله

مقالات برگزیده
خدمات

درخواست مشاوره