جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اجاره عصا در شیراز

اجاره عصا در شیراز

فهرست مطالب

یکی از جدیدترین خدمات پزشکی شرکت شیراز درمان، اجاره عصا در شیراز می‌باشد. از عصا برای کمک در راه رفتن و حفظ تعادل استفاده می‌شود. اجاره عصا در شیراز برای سالمندان، برای جلوگیری از خمیده شدن بدن در بیماری پارکینسون و افرادی که دچار شکستگی استخوان شده‌اند و در راه رفتن مشکل دارند کاربرد زیادی دارد. اجاره عصا به آن‌ها کمک می‌کند بدون نیاز به خرید وسایل گران‌قیمت، از مزایای کمک‌ حرکتی بهره‌مند شوند. اجاره عصا در شیراز در مدل‌های مختلفی مانند، عصا زیر بغلی بیمار، عصای لردی، عصای دور آرنجی آلبوکراچ و اجاره عصای چهارپایه موجود می‌باشد.

اجاره عصا زیربغلی بیمار در شیراز

اجاره عصا زیر بغلی بیمار در شیراز

یکی از کاربردی‌ترین انواع عصا برای کمک به افرادی که به تنهایی قادر به راه رفتن نیستند، عصای زیر بغلی است. این عصا نه تنها به بیمار، بلکه به خانواده‌اش نیز کمک می‌کند، زیرا دیگر نیازی به درگیر شدن افراد خانواده برای کمک به بیمار نمی‌باشد. یکی از خدماتی که توسط شیراز درمان ارائه می شود اجاره عصا زیربغلی بیمار در شیراز است. برای آگاهی بیشتر شما به مهم‌ترین ویژگی‌های عصا زیر بغلی بیمار اشاره می‌کنیم.

  •  عصای زیر بغلی به‌گونه‌ای طراحی شده که فشار بر روی دست و زیر بغل کاهش یابد.
  •  یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این عصا قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد بیماران می‌باشد.
  • عصای زیر بغلی معمولا از مواد سبک مانند آلومینیوم ساخته می‌شود که حمل و استفاده آن را آسان‌تر می‌کند.
  •  استفاده از پدهای نرم در زیر بغل و دستگیره‌ها برای راحتی بیشتر بیماران می‌باشد.
  •  این محصول دارای ساختار محکم و پوشش ضد لغزش برای افزایش ایمنی کاربران می‌باشد.

اجاره عصای دور آرنجی آلبوکراچ

عصای دور آرنجی یا همان آلبوکراچ برای افرادی که نیاز به پشتیبانی از بازو و مچ دست در طول روز دارند، مناسب است. این عصای دور آرنجی معمولا به صورت پلاستیکی یا فلزی تولید می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد که وزن اضافه‌ای که به دست و بازو اعمال می‌شود را به عصا منتقل کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های عصای دور آرنجی آلبوکراچ شامل موارد زیر است:

  • عصاهای آلبوکراچ از مواد سبک و مقاوم ساخته شده و قابلیت تحمل وزن بدن افراد مختلف را به راحتی دارند.
  • طراحی استاندارد این عصا، باعث افزایش پشتیبانی، کمک به استحکام بازو و کاهش استرس می‌شود.
  • بعضی از عصاهای آلبوکراچ دارای ویژگی‌هایی مانند قفل کردن و تنظیم مجدد ارتفاع در سطوح مختلف هستند که باعث می‌شود که استفاده از آنها آسان‌تر و مناسب‌تر باشد.
  • این نوع عصا برای استفاده روزمره و در طول روز برای کسانی که نیاز به حمایت از بازوی خود دارند، کاربردی است.
  • محصولات آلبوکراچ به طور معمول با استانداردهای ایمنی و کیفیت بین‌المللی تایید شده‌اند، که این امر اطمینان از ایمنی و کارایی آنها را برای کاربران فراهم می‌کند.

اجاره عصای لردی در شیراز

اجاره عصای لردی در شیراز

عصای لردی برای افراد مسن، کسانی که با مشکلات تعادلی یا قدرت حرکتی مواجه هستند، و همچنین افرادی که به دلایل مختلفی نیاز به پشتیبانی کمک در حرکت دارند، مناسب است. ویژگی‌های عصای لردی شامل موارد زیر است:

  1. عصای لردی دارای طراحی دور آرنجی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به صورت کامل وزن بدن را بر روی عصا بیاندازد و حمایت کاملی را برای حرکت ارائه دهد.
  2.  این عصاها اغلب برای افرادی که در حال ترمیم بعد از جراحی هستند و نیاز به حمایت اضافی دارند، مناسب هستند.
  3. بسیاری از عصای لردی‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که به بیماران امکان می‌دهد طول عصای خود را به ارتفاع مناسب خود تنظیم کنند.
  4. این عصاها معمولا از موادی مانند آلومینیوم یا فولاد ساخته شده‌اند که استحکام و پایداری بالایی دارند، همچنین برخی از مدل‌ها دارای سیستم‌های قفل کننده هستند که استفاده از آنها را آسان‌تر می‌کنند.

اجاره عصای لردی در شیراز نیز جزو خدماتی است که می توانید در شیراز درمان با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

اجاره عصای چهارپایه در شیراز

عصای چهارپایه دارای چهار پایه یا نوک است که به زمین متصل می‌شود. به کمک این عصا، کاربران می‌توانند تعادل بیشتری در حرکت‌های خود داشته باشند و امنیت بیشتری را تجربه کنند. این نوع عصا برای افرادی که به دلیل ناتوانی شدید نیاز به پشتیبانی اضافی دارند،یک گزینه عالی می‌باشد. ویژگی‌های عمده عصای چهارپایه شامل موارد زیر است.

  •  این عصا به دلیل داشتن چهار نقطه تماس با زمین، پشتیبانی بیشتری برای استقرار و تعادل فراهم می‌کند و برای افرادی که به دلیل ناتوانی یا عوارض جسمی نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند، این ویژگی بسیار مهم و کاربردی است.
  • استفاده از مواد باکیفیت در ساخت عصای چهارپایه باعث می‌شود که عصا سبک و قابل حمل باشد
  • بسیاری از مدل‌های عصای چهارپایه قابلیت تنظیم ارتفاع دارند، که به کاربران امکان می‌دهد تا ارتفاع عصا را با توجه به ارتفاع مورد نیاز خود تنظیم کنند.
  • عصای چهارپایه از موادی سبک و در عین حال مقاوم ساخته شده‌اند، که امکان حمل و استفاده راحت‌تر را برای کاربران فراهم می‌کنند.
  • عصای چهارپایه به دلیل استقرار بیشتر و حمایت قوی‌تری که ارائه می‌دهد، برای اجاره دادن به افرادی که به مدت بیشتری نیاز به پشتیبانی از وزن بدن دارند، مناسب‌ترین گزینه می‌باشد.

هزینه اجاره عصا در شیراز

روش استفاده درست از عصا

اگرقسمتی از بدن شما آسیب دیده یا ضعیف شده است باید عصا را در سمت مخالف آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر بازوی راست شما ضعیف‌تر یا آسیب‌دیده‌تر است، عصا را در دست چپ خود نگه دارید تا بازوی راست آزاد باشد و بتوانید از آن برای انجام کارهای روزمره استفاده کنید. فراموش نکنید که باید همیشه عصا را در کنار خود نگه بدارید.

هزینه اجاره عصا در شیراز

هزینه اجاره عصا در شیراز به عوامل مختلفی مانند مدل عصا و مدت مدت زمان اجاره بستگی دارد. به طور کلی هزینه اجاره عصا در مرکز شیراز درمان به صرفه و مناسب می‌‎باشد و همه افراد می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از هزینه اجاره عصا در شیراز به مرکز خدمات درمانی شیراز درمان مراجعه نمایید یا با شماره‌های داخل سایت تماس بفرمایید.

نکات اجاره عصا در شیراز

هنگامی که قصد اجاره عصا در شیراز را دارید، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. هنگام اجاره عصا باید از قدرت و تحمل بالای وزن عصا اطمینان کامل داشته باشید و عصا بتواند که نیازهای شما را برآورده کند.
  2.  در زمان اجاره عصا در شیراز اطمینان حاصل کنید که شرایط اجاره، از جمله هزینه‌ها، مدت زمان اجاره، و شرایط بازگرداندن عصا، برای شما قابل قبول می‌باشد.
  3. از شرکت اجاره دهنده بخواهید که به شما نحوه استفاده صحیح و ایمن از عصا را آموزش دهد.
  4. در مواقع اجاره عصا مطمئن شوید که عصا کاملا سالم،بدون مشکل، تمیز و بهداشتی است.
  5. مطمئن شوید که عصا قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و به نیازهای کاربران خاص پاسخ دهد.
  6. اطمینان حاصل کنید که عصا دارای بیمه مناسب و خدمات پشتیبانی فنی است.

مزایای اجاره عصا در شیراز چیست؟

شیراز درمان با ارائه خدمات اجاره عصا در شیراز، به سالمندان و افراد نیازمند کمک می‌کند تا با هزینه کم، از مزایای این وسایل بهره‌مند شوند. همچنین،افراد می‌توانند برای اجاره عصا در شیراز، آنها را به طور موقت یا برای مدت طولانی‌ اجاره کنند.خدمات ما شامل موارد زیر است:

  • اجاره انواع عصا در شیراز: عصای زیر بغلی، عصای چهارپایه، عصای دور آرنجی یا همان آلبوکراچ و عصای لردی.
  • مشاوره رایگان: انتخاب عصای مناسب بر اساس نیاز فردی.
  • تحویل سریع و آسان: تحویل درب منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن.
  • پشتیبانی و نگهداری: تعمیر و نگهداری عصاهای اجاره‌ای.

سوالات متداول

۱-برای اجاره عصا در شیراز چه اقداماتی لازم می‌باشد؟
برای اجاره عصا، شما می‌توانید با تماس تلفنی، از طریق وبسایت، یا با مراجعه به شرکت شیراز درمان اقدام کنید.

۲. آیا عصاهای اجاره ای اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند و تمیز هستند؟

تمامی عصاهایی که اجاره می‌دهیم به دوره‌ای شستشو و ضدعفونی می‌شوند تا بهداشت و سلامت کاربران را حفظ کنند.

۳-آیا برای اجاره عصا در شیراز باید وثیقه‌ ارائه دهم؟

اجاره عصا بستگی به عوامل مختلفی دارد و ممکن است نیاز به ارائه وثیقه یا اسناد شناسایی داشته باشید. جزئیات بیشتر را می‌توانید با ما مشاوره کنید.

برای دریافت مشاوره کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

: امتیاز مقاله

مقالات برگزیده
خدمات

2 پاسخ

  1. عه من نمیدونستم میشه عصا رو هم اجاره کرد رفتم خریدم و چقدر هم گرونه و دیگه لازمش ندارم.

  2. واااااای چه جالب فکرشم نمیکردم بشه عصا اجاره کرد! عالی هستی شیراز درمان هر چی بقیه ندارن تو کاملشو داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره