سرمتراپی در منزل شیراز

دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی و پرستاری بی شک یکی از نیازهای مبرم هر خانواده است. عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل، معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند، نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی و قابل دسترس را دو چندان می نماید. سرم تراپی در ساعات مشخص، با در نظر گرفتن شرایط خاص هر بیمار امری مهم و تخصصی است و انجام ناصحیح آن توسط افراد غیر متخصص ممکن است روند بهبودی بیماری را به تاخیر بیاندازد.
مرکز خدمات پزشکی و پرستاری شیراز درمان این امکان را به شما می دهد تا سرم خود را در منزل و در زمان مورد نظر خود انجام دهید. همکاران ما پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر شما آمده و پس از بررسی، اقدام به سرم تراپی در منزل می کنند.

سرمتراپی در منزل شیراز
مزایای سرم تراپی در منزل
سرم تراپی در منزل توسط پرستاران خبره همراه با تجهیزات کاملا استریل و بهداشتی انجام می گردد . در صورتی که فرد نیاز به درمان خاص دیگری نیاز داشته باشد پس از بررسی های لازم درمان انجام می شود .

هزینه سرمتراپی در منزل شیراز درمان:
الف) هزینه سرم تراپی ها مطابق با آخرین تعرفه خدمات پزشکی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
ب) هزینه وسایل و مواد استفاده شده در هنگام سرم تراپی مطابق با تعرفه خدمات پزشکی و با توجه به محدوده آدرس ثیت شده در فرم درخواست سرم تراپی در منزل
ج) هزینه ایاب و ذهاب

برای دریافت خدمات درمانی، پرستاری ،پزشکی و خرید و اجاره تجهیزات پزشکی با مشاوران موسسه درمانی شیراز درمان در تماس باشید.
شیراز درمان بصورت شبانه روزی و در سرتاسر شهر شیراز آماده مشاوره و ارایه خدمات پرستاری و درمانی به شما میباشد.