جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشاوره روانشناسی در منزل شیراز

فهرست مطالب

بر کسی پوشیده نیست که مشاوره روانشناسی یکی از اصلی ترین و دقیق ترین روش های درمان بیماری های روحی روانی و اختلالات موجود در میان مردم میباشد که توسط مشاورین روانشناس در منزل انجام میگیرد.

یکی از روش های جدید مشاوره را میتوان مشاوره روانشناسی در منزل نامید که در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.
امروزه به دلیل افزایش مشکلات و کارهای روزمره بین تمام افراد فشارهای روانی و اعصاب افزایش یافته است و برای بهبود اینگونه افراد نیاز به مشاوره روانشناسی می‌باشد تا بتواند به خوبی بیمار را درک کرده و بهترین راه حل را معرفی کند.

در بسیاری از موارد ممکن است که این مشکلات کوچک و پیش پا افتاده باشد و با بی توجهی به آنها باعث بروز مشکلات جدی در فرد می‌شود.

هنگام احساس چنین مواردی شما میتوانید براحتی با یک مشاور در تماس باشید و با استفاده از تکنیک‌های درمانی که به شما آموزش داده خواهد شد بتوانید مشکل خود را بررسی و حل کنید.

انواع روش های مشاوره:

با عنایت به توضیحات بالا و ایجاد ساختار کلی برای کار مشاوره، باید اشاره کرد که روش های زیادی برای انجام کار مشاوره وجود دارد که مشاوره روانشناسی در منزل یکی از آنها میباشد.
۱. مشاوره حضوری
۲. مشاوره غیر حضوری

بهترین روانشناس چه معیارهایی دارد؟

روانشناس شما باید شخص مطمئنی باشد که شما با حرف زدن با او احساس آرامش و امنیت داشته باشید.
روانشناس باید بطور دقیق به صحبت های شما گوش کند و بدون اینکه قضاوتی روی شما بکند قابلیت درک کردن شما را داشته باشد و بهترین راه حل های موجود را به شما پیشنهاد کند.
روانشناس باید با افراد ناتوان که قابلیت تصمیم گیری در برابر بعضی از مشکلات در زندگی را ندارند کمک کند. ولی بیشتر مردم فکر می‌کنند که فقط افرادی که دارای اختلالات روحی و روانی هستند با مشاوره و روانشناس سروکار دارند. اما باید بگوییم که این فکر کاملا اشتباه است و مشاور هم مانند یک دوست می‌تواند راهنمایی ها و تجربیات خود را به شما منتقل کند.
روان درمانگر به دنبال تقویت، رشد و تکامل جنبه های سالم و مثبت شخصیت می‌باشد. اصل اساسی در روان درمانی، رابطه عاطفی و انسانی است که بیمار و متخصص با یکدیگر برقرار می‌کنند. در جریان این رابطه بیمار تجارب و رفتارهای جدیدی فرا می‌گیرد که او را در برطرف کردن مشکلات و سازگاری با محیطش کمک می‌کند.

مشاوره روان پزشکی در منزل
Neuroscientists with a giant chart of human brain and a heart icon

در موارد زیر بهتر هست خدمات روانشناسی و روانپزشکی در منزل ارائه گردد:

۱. در بیماران کهنسال که ناتوانی جسمی دارند و قادر به راه رفتن نیستند.
۲. در بیماران مبتلا به ناتوانی عقلانی یا عقب ماندگی ذهنی.
۳. در بیماران مبتلا به دمانس یا آلزایمر که کنترلی بر حرکات خود ندارند.
۴. در مواردی که نیاز به مشاوره و رواندرمانی هست و فرد مربوطه راضی به مراجعه به مرکز مشاوره نیست.
۵. در موارد تهدید به خودکشی.
۶. در صورتی که شما وقت لازم برای مراجعه به مرکز مشاوره ندارید.
۷. در صورتی که شما مایل به خروج از منزل نیستید.

موسسه خدماتی شیراز درمان با مجوز رسمی در تمام زمینه‌های مشاوره آماده پاسخگویی از طرف بیماران می‌باشد و شما لازم نیست برای گرفتن مشاوره مقدار زیادی از وقت و هزینه‌ی خود را برای ای کار به هدر بدهید.  فقط کافیست در هر ساعت از شبانه روز با شماره‌های ما تماس بگیرید و یا روانشناس متخصص را به منزل بیاورید که البته این روش به شما احساس امنیت و رضایتمندی می‌دهد.

برای دریافت مشاوره کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

: امتیاز مقاله

مقالات برگزیده
خدمات

درخواست مشاوره