پرستاری تخصصی از بیمار

پرستاری تخصصی از بیمار در منزل

در بسیاری از موارد، به ادامه بستری بیمار در بیمارستان نیازی نیست. ولی بیمار باید دوران نقاهت را در مکانی دیگر سپری نماید. علاوه بر این موضوع، محیط بیمارستان بخاطر وجود آلودگی ها و عفونتهای بیمارستانی محیط مناسبی برای نگهداری بیماران نیست. در چنین شرایطی و در صورت امکان می بایست بیماران به مکانی دیگر انتقال یابند. بهترین مکان برای انجام این مهم منزل بیمار یا منزل کسانی است که بیمار را دوست دارند.این موضوع از نظر عاطفی تاثیر فراوان بر روحیه بیمار خواهد گذاشت. حتی بیمارانی که بیماریهای سخت را تجربه می نمایند از حضور در منزل اظهار رضایت کرده اند.

مرکز پرستاری شیراز درمان به نیاز مهم ادامه درمان در منزل نگاهی کارشناسانه و مسئولانه دارد. ما با جذب پرسنل با تجربه و کارآمد توانسته ایم محیطی آسوده و ایمن در منزل بیماران فراهم کنیم و به گونه ای عمل نماییم که بیماران و بستگانشان بتوانند در نهایت آسودگی دوران نقاهت بیماری را پشت سربگذارند.

برنامه ای که ما برای ادامه درمان در منزل بیماران تنظیم مینماییم بر اساس نیازهای بیمار و درخواست ایشان یا بستگان طراحی میگردد. ویزیت های دوره ای پزشکان و انجام نمونه گیری برای آزمایشات و چکاپ های دوره ای و همچنین رفع نیاز بیماران به تزریقات و تعویض پانسمان توسط پرسنل این مرکز انجام خواهد شد.

مراحل پذیرش بیمار جهت خدمات حرفه ای پرستاری در منزل شامل:

– ویزیت بیمار در بیمارستان و کسب اطلاعات از شرایط بیمار از طریق افراد مسول در بیمارستان(پزشک و پرستار و…)

– تهیه و آماده سازی تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار(تخت، تشک مواج، اکسیژن و …) و آماده کردن اتاق مختص بیمار در مکان معرفی شده

– درصورت لزوم اعزام آمبولانس جهت انتقال بیمار به منزل به همراه پرستار

– ارایه خدمات پرستاری در منزل به بیمار

ویزیت پزشک عمومی یا متخصص در صورت نیاز

– آموزش خود مراقبتی به نزدیکان یا در صورت امکان خود بیمار برای کاهش هزینه و مدت درمان

– ارایه مشاوره های لازم به بیمار و خانواده

برای اطلاعات بیشتر از خدمات پرستاری در منزل شیراز درمان ، با ما تماس بگیرید.