جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی

  • خانه
  • وبلاگ
  • اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی
اجاره دستگاه بای پپ و اکسیژن ساز در شیراز

فهرست مطالب

اجاره دستگاه اکسیژن برای کرونا

اکسیژن ساز یک ابزار پزشکی است که از طریق تصفیه هوای محیط تولید اکسیژن میکند. این دستگاه در دو نوع ثابت و پرتابل(متحرک) در منازل و مراکز درمانی قابل استفاده هستند.

این دستگاه از تجهیزات ضروری پزشکی هستند که برای بیمارانی که از آمفیزم، بیماری انسداد ریه و دیگر بیماریهای تنفسی رنج میبرند، قابل استفاده بوده و همچنین بیماران ریوی، پونومی، آسمی، قلبی، حتی افراد سالم نیز برای رفع خستگی میتوانند از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند.

بنا بر درخواست و نیاز افراد و خانواده شرکت شیراز درمان علاوه بر ارائه خدمات پرستاری در منزل ، خدمات فروش یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز هم انجام میدهد.

دستگاه اکسیژن ساز

اکسیژن ساز یک دستگاه پزشکی است که به منظور متمرکز کردن اکسیژن موجود در هوای محیط طراحی شده تا گاز اکسیژن غنی شده را به صورت مستمر برای بیمارانی که سطح اکسیژن خونشان پایین است تامین کند. دستگاه اکسیژن ساز خانگی یکی از مهمترین دستگاه هایی است که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی به منازل راه پیدا کرده است.

برای بیمارانی که از انواع بیماری های تنفسی مثل آمفیزم، بیماری مزمن انسداد ریه و غیره رنج می‌برند، این دستگاه یکی از ضروری ترین تجهیزات پزشکی هستند. بسیاری از افراد از جمله بیماران حاد ریوی، آسمی، پونومی، قلبی و نیز در برخی موارد افراد سالم نیز جهت رفع خستگی روزانه می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

اغلب پزشکان مقدار اکسیژن مورد نیاز بیمار را با واحد لیتر در دقیقه در نسخه مشخص می‌کنند. بسیاری از بیماران ممکن است در شب نیز به اکسیژن ساز نیاز داشته باشند. در این صورت ضروری است از اکسیژن سازهای خانگی استفاده کنند.

زمانی که بیمار نیاز دائم به اکسیژن دارد و یا در جایی که نگه داری کپسول اکسیژن خطرناک است جایگزینی کارآمدتر، مناسب تر، امن تر و مقرون به صرفه تر برای مخازن اکسیژن می باشد.

این دستگاه عموما دارای لوازم جانبی از جمله فیلترها، مرطوب کننده، سوند نازال و غیره هستند. همچنین به منظور بررسی سطح واقعی اکسیژن خون بیمار، می توانید از یک دستگاه پالس اکسیمتر استفاده کنید.

یکی از کاربرد های این دستگاه برای مواقعی است که شما بیمار کرونایی در منزل دارید و میتوانید هم از خدمات پرستار کرونا در منزل استفاده کنید و از تجهیزات پزشکی مثل دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز یکی از خدمات متعددی است که موسسه خدمات درمانی شیراز درمان در راستای سهولت در بهبود حال بیماران عزیز ارائه میدهد.

اجاره اکسیژن ساز در جهت کاهش هزینه های بیماران و خانواده این عزیزان در نظر گرفته شده است. بیمارانی که نیاز به اکسیژن تراپی دارند می‌توانند از دستگاه‌های مختلف استفاده کنند که کپسول اکسیژن یکی از آنهاست. اما با گذشت زمان و تولید محصولات جدید و پیشرفته دستگاه های اکسیژن ساز معرفی شده است حجم پایینی داشته و وزن آنها شاید به بیست کیلوگرم هم نرسد؛

بنابراین قابل حمل بوده و قابلیت های بیشتری نیز دارند. این دستگاه ها می توانند به راحتی هوای محیط اطراف خود را مکیده و گاز اکسیژن آن را تغلیظ کنند و هوایی با میزان اکسیژن بالای ۹۵ درصد را به بیمار تحویل دهند.

این دستگاه‌ها با برق خانگی کار می کند و دارای هشدار در صورت قطع برق، افت فشار اکسیژن و میزان خلوص اکسیژن را دارد. برای افرادی که دارای اختلالات تنفسی هستند و همچنین افرادی که به دلیل بیماری های خاص، برای بهبود سریع تر نیاز به هوا با اکسیژن بالای ۲۱ درصد دارند استفاده می شود.

برای دریافت مشاوره کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

: امتیاز مقاله

مقالات برگزیده
خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره