جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دکتر شبانه روزی در منزل

دکتر شبانه روزی در منزل

فهرست مطالب

دکتر شبانه روزی در منزل

زمانی که پس از مدتی بیمار از بیمارستان مرخص می شود ولی هنوز هم نیاز به به مراقبت دارد می توان از پرستار در منزل و یا پزشک در منزل کمک گرفت . این گروه ها در هر لحظه می توانند پیش شما باشند و در روند بهبودی شما بسیار تاثیر گذار و خوب باشند.

آنها بسیار با تجربه و مجرب و همچنین با مهارت هستند و می توانند در انجام کارهایتان به شما کمک های بسیاری بکنند.

ویزیت کردن بیمار ها با حضور دکتر در منزل

برای همه ی ما و یا حتی در اطرافیانمان دیده ایم که برای افراد سالمند و یا کسانی که تحت نظر پزشک هستند و نمی توانند برای خیلی از کار های خود حتی مسئله های پزشکی از خانه بیرون بروند به راه حل دکتر در منزل رجوع می کنند تا این مشکل را از راه درست ان حل کنند.

بسیاری از افراد وجود دارند که در محیط هایی مثل بیمارستان و یا مطب های شلوغ و پر از بیماریهای مختلف دچار احساس ناامیدی می شوند و ممکن است امید خود را درباره ی بهبودی اش از دست بدهد.

این طور افراد ترجیح می دهند که در منزل و در محیط خانه ی خودشان بمانند چون احساس می کنند این محیط می تواند به بهبود آنها بیشتر از همه ی جا های دیگر کمک کند.پس بهتر است که اقدام به  درخواست ویزیت دکتر شبانه روزی در منزل را بدهند.

بنابراین در همه جای جهان این موضوع رواج دارد و باعث شده است که مراکز درمانی و بیمارستان ها به فکر این باشند که یک عده از پرستاران عالی و درجه یک و همچنین با تجربه ی خود را برای این موضوع به کار بگیرند.

تا بتوانند به افرادی که این طور راحت هستید کمک کنند تا بهبودی کامل خود را در مدت زمان کمتری در محیطی که خود آنها دوست دارند به دست بیاورند.

حتی یک سری از افراد که هستند که بعد از انجام عمل ها و جراحی های خود ترجیح می دهند ادامه ی درمان خود را در منزل خودشان و در کنار خانواده شان باشند.

این بیماران هم می توانند از این دسته از خدماتی که پرستار ها در این زمینه ها ارائه می کنند استفاده ی ویژه ای بکنند.

در واقع این راه حل هم مقرون به صرفه می باشد و هم بیمار را از مسیر های شلوغ و پر از ترافیک مخصوصا در شهر بزرگ که پر رفت و آمد تر هم هستند راحت میکند و به عبارتی دیگر از هدر رفتن زمانی که برای رفت و آمد خود می گذارند هم جلوگیری می کنند.

مزایای وجود دکتر شبانه روزی در منزل و استفاده از خدمات آنها

این راه حل که بیشتر افراد امروزه هم آن را به کار میگیرند و به آن بها داده اند بسیار می تواند برای بیمار سودمند و مفید باشد.

یکی از مزیت هایی که حضور پزشک در منزل برای فرد بیمار دارد این می باشد که می تواند به راحتی بیمار خود را بشناسد و راه و روش های درمانی بیمار خود را متناسب با همان ویژگی ها چه اخلاقی و چه رفتاری و چه جسمی انجام دهد تا نتیجه ی بهتر و مفید تریدر مدت زمان کمتری بگیرد.

هم خود دکتر موفق می شود و هم روند بهبودی بیمار او زودتر پیش می رود. و هر چیزی طبق خواسته ی بیمار با توجه به علایق و خواسته هایش انجام خواهد شد.

هم چنین افرادی که از خدمات حضور دکتر در منزل  استفاده می کنند می توانند از یک سری از خدمات دیگر نیز استفاده کنند که این کادر پزشکی مجرب به بهترین نحو آن ها را هم برای بیمار خود و حفظ سلامتی او انجام خواهند داد.

مثل انواع کمک های اولیه ای که ممکن است بیمار به آنها نیاز داشته باشد. این افراد می توانند از خدماتی که مربوط به فیزیوتراپیست و… هست نیز استفاده ی کامل را بکنند.

کار درمانگران و گفتار درمانگران از جمله خدماتی هستند که در طی استفاده از این برنامه می توانند به آنها دسترسی داشته باشند و از خدمات عالی ای که می دهند بهره مند شوند.

دکتر در منزل و یا در هر شهر دیگری و حتی در کشور های دیگر می تواند خدمات زیر را در این پلن ها انجام دهد:

۱ – این پرستاران و دکترهای با تجربه می توانند در زمینه ی کمک های اولیه از هر نوعی به بیمار خود کمک کنند.

۲ – ان ها همچنین می توانند پیگیری های معمول را برای بیمار در هر زمانی انجام دهند و رضایت بیمار خود را در این زمینه نیز کسب کنند.

۳ – این دکتر ها کادر های درمانی ویژه می توانند به بیمار خود در زمینه دادن مشاوره های تخصصی هم کمک ویژه ای بکنند. تا بیمار روحیه اش ضعیف نشود و به طور کامل و در هر لحظه بتواند راجب بیماری اش از پزشک متخصص خود کمک بگیرد.

۴ – همان طور که قبل تر هم توضیح دادیم این کادر درمانی ویژه و موفق و پر تجربه از از پرستار هایی با تجربه هم در کار خود استفاده میکند تا انواع مراقبت های پرستاری به صورت ماهرانه برای بیمار ان ها انجام شود و به روند بهبودی بیمار کمک ویژه بشود.

۵ – این دسته از کادر درمان می توانند در امور مربوط به فیزیوتراپی ها هم به بیمار خود خدمات ویژه و عالی ای برساند.

۶ – کاردرمانی دسته ی دیگری از آن خدمات ویژه است که می تواند به بیمار خود در این زمینه ها هم رسیدگی کند. در ادامه راجب تمامی موارد بالا و موارد که پایین تر گفته می شود توضیح داده می شود.

۷ – این دسته از کادر درمان می توانند به بیمار خود در گفتار درمانی نیز کمک های ویژه ای برسانند تا از روند بیماری جلوگیری بشود.

۸ – مراقبت های تسکینی نوع دیگری از خدمات است که این نوع از کادر های درمانی می توانند به بیمار های خود به بهترین نحو ارائه بدهند. و رضایت بیمار های خود را از این طریق و از طریق مراقبت های ویژه ی خود در هر موردی به دست بیاورند.

این موضوع هم به نفع بیمار است چون زود تر از همیشه بهبود می یابد. و هم به تجربه و سابقه ی کاری خود دکتر هم سابقه های خوب و درخشانی وارد می شود که در آینده شغلی او بسیار ویژه و تاثیر گذار است.

۹ – از دیگر خدماتی که این کادر های درمانی ویژه می توانند به بیمار های خود ارائه دهند مراقبت از زوال مغز و یا همان از دست دادن حافظه است. مخصوصا که در این دوره نیاز این طور از افراد به پرستار و کادر درمانی عالی صد برابر بیشتر از قبل می شود.

۱۰ – یکی دیگر از خدمات مهم این افراد این است که مصرف داروی بیمار را کنترل می کند و تایم به موقع آن ها را به او یادآوری می کند. خوردن دارو آن هم در سر موقع بسیار مهم است و در بهبود بیمار و پیشرفت روند آن بسیار تاثیر گذار و مهم است.

۱۱ – این کادر ویژه در تمامی مراقبت های انتقالی تخصص داشته است و می تواند به بهترین نحو به بیمار خود کمک کند تا در این زمینه ها اذیت نشود.

۱۲ – انواع مشاوره های دیابتی را این نوع از کادر درمان در دسته ی خدماتی که قرار است به بیمار خود ارائه بدهند تحت پوشش قرار داده اند که بسیار مهم و تاثیر گذار در روند بهبودی بیماری ها هم می باشد.

۱۳ – در دوره ای که این کادر مشغول مراقبت از بیمار های خود هستند تغذیه و بهداشت او را نیز به صورت پیگیرنه کنترل می کنند. این مورد بسیار مهم است. و حتما باید آنها را رعایت کرد.

۱۴ – این دسته از افراد ممکن است که به زخم بستر دچار شوند اما این این کادر با برنامه ریزی ویژه ای که دارد سیستم مراقبتی مراقبت از زخم ها در لیست خدمات خود قرار داده است و از این موضوع جلوگیری می کنند و یا به بیمار هایی که دچار این نوع از زخم شده است در تغییر پوزیشن آنها کمک ویژه می کند.

۱۵ – انجام انواع تزریق های وریدی و عضلانی
۱۶ – سونداژ
۱۷ – گاواژ و لاواژ
۱۸ – تراشه گذاری
۱۹ – مانیتور کردن ضربان قلب و تعداد تنفس های افراد و همچنین دمای بدن آهن ها
۲۰ – پانسمان کردن زخم ها
۲۱ – مراقبت کردن از زخم های دیابتی
این نوع از کادر های درمانی حتی می توانند بر اساس آن چیزی که بیمار می خواهد و با توجه به به وضعیت بیماری اش به او خدمات برسانند و ممکن ات که یک بیمار نتواند از تمامی خدماتی که این دسته از کادر درمان به بیمار ها می دهند استفاده کنند.

تعرفه های خدمات پزشکی و دکتر در منزل

تعرفه ها و هزینه های پزشکی و دکتر شبانه روزی در منزل در هر خدمات متفاوت است.
۱ – هزینه های ویزیت پزشک های عمومی
۲ – هزینه های ویزیت پزشک های متخصص
۳ – هزینه های ویزیت پزشک های فوق تخصص
۴ – هزینه های سونو گرافی توسط پزشک های متخصص
۵ – هزینه ی سونوگرافی های داپلر توسط یک پزشک متخصص
۶ – هزینه های رادیولوژی
۷ – هزینه های تزریق سرم
۸ – هزینه های پانسمان معمولی.
۹ – هزینه ی پانسمان های زخم بستر
۱۰ – هزینه های سونداژ کردن مثانه
۱۱ – هزینه های کشیدن بخیه ها
۱۲ – هزینه ی آزمایش ها خون : هزینه ی نمونه گیری و فرستادن آن به آزمایشگاه متفاوت است.
۱۳ – هزینه های نوار قلب گرفتن
۱۴ – هزینه های فیزیوتراپی در منزل
۱۵ – هزینه های درمان های گفتار درمانی
۱۶ – – هزینه های کاردرمانی در منزل
۱۷ – هزینه های تزریق های عضلانی و وریدی
۱۸ – هزینه های تزریق کردن دارو های بیمار به وسیله ی میکرو تست ها
۱۹ – هزینه های تزریق کردن دارو در سرم و یا تزریق کردن آن به داخل آنژیوکت
۲۰ – هزینه های تزریق مستقیم سوزن های وریدی
۲۱ – هزینه های برقرار کردن خط های وریدی و وصل کردن آن با آنژیوکت برای بزرگسالان
۲۲ – هزینه های نصب کردن سوزن های ورید
۲۳ – هرینه های پانسمان کردن زخم بستر های سوختگی (فقط یک زخم )
۲۴ – هزینه های پانسمان کردن زخم بستر و یا سوختگی ها ( دو زخم و یا بیش تر ۲ زخم)
۲۵ – هزینه های پانسمان کردن زخم بستر ها ی سوختگی یک زخم
۲۶ – هزینه های پانسمان کردن زخم بستر های سوختگی برای دو زخم و یا بیشتر
۲۷ – هزینه های انجام دادن تست های قند خون
۲۸ – هزینه های تعویض کردن باتل های سرم ها
۲۹ – هزینه های انجام دادن عمل های انما به همراه توشه ی رکتال ان
۳۰ – هزینه های توشه های رکتال.
۳۱ – هزینه های شست و شو دادن معده و یا سوندهای فولی
۳۲ – هزینه های خارج کردن سوندهای فولی از آنژیوکت ها و تخلیه ی درن
۳۳ – هزینه های چک کردن سوندهای فولی با معده و آنژیدکت آن
۳۴ – هزینه های کمک کردن به جراح ها بعد از نیم ساعت به ازای هر ۱۵ مین
۳۵ – هزینه های کمک کردن به اجرا بابت افدام هی پزشکی ای که انجام می دهد
۳۶ – هزینه های انجام دادن پانسمان های تراکئوستومی
۳۷ – هزینه های باز کردن گچ با استفاده از دستگاه ها
۳۸ – هزینه های حضور داشتن پزشک و پرستار ها در کنار بیمار در صورتی که به آن نیاز داشته باشد به ازای هر ساعت

 

برای دریافت مشاوره کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

: امتیاز مقاله

مقالات برگزیده
خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره