جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرم تراپی تزریق سرم در منزل

وصل سرم تزریقات در منزل شیراز

فهرست مطالب

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل یا درمانگاه ها به عنوان یکی از درمان ‌های موجود در پزشکی ، به بیماران جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش علائم بیماری‌ های خاص تجویز می‌ شود. سرم‌ ها شامل ترکیباتی هستند که اغلب از پلاسمای خون انسان یا حیوانات به دست می‌ آیند. پیشینه سرم زدن به اوایل قرن بیستم باز می ‌گردد، زمانی که اولین سرم‌ های ضد دیفتری (توکسوئید) برای درمان بیماران مبتلا به دیفتری تولید شدند. از آن زمان به بعد، وصل سرم‌ در منزل یا مراکز درمانی برای درمان بیماری‌ های مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌ اند.

 

وصل سرم تزریقات پانسمان در منزل شیراز
وصل سرم تزریقات پانسمان در منزل شیراز

هزینه نصب سرم در منزل

ابتدا بگوییم هزینه نصب سرم در منزل بر طبق تعرفه اعلام شده ی وزارت بهداشت تعیین می گردد که به موسسات فعال در زمینه پرستاری و پزشکی در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است. اگر آمپول داخل سرم داشته باشید قیمت آنها جدا از تعرفه وصل سرم در منزل حساب می شود. با داشتن نسخه ، زدن سرم در منزل توسط پرستار انجام می شود. اگر نسخه ای ندارید خدمات پزشک در منزل را درخواست کنید. تا هم برای بیماری تان معاینه و درمان شوید و هم نسخه برای وصل سرم در منزل را داشته باشید. در صورتی که دکتر بخواهد تزریق سرم در منزل را انجام دهد هزینه آن نیز جداگانه محاسبه می شود. در کل ، نرخ یا قیمت سرم تراپی در منزل تحت تاثیر : ساعت حضور پرستار ، مدت زمان حضور در منزل ، آمپول های استفاده شده ، مسافت طی شده وغیره متغیراست

 

وصل سرم در منزل

مرکز خدمات درمان درمنزل شیرازدرمان بهترین پرستاران شیراز را در امر رگ گیری را که آموزش دیده در بخش نوزادان هستند به خانه بیماران به صورت شبانه روزی برای وصل سرم در منزل اعزام می کند. از جمله خدمات دیگر شرکت خدمات پرستاری شیرازدرمان می ‌توان به پرستاری از سالمندان ، تعویض کاتتر، تعویض سوند ادراری ، سونداژ معده ، پانسمان زخم ، پرستاری از بیمار یا کودک ، نمونه گیری آزمایش ، تنقیه یا انما ، ساکشن بیمار ، درمان زردی نوزاد ، حجامت یا فصد خون در منزل ، سونوگرافی در منزل ، ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل ،اجاره تجهیزات پزشکی و… اشاره کرد.

وصل سرم در منزل شیراز
وصل سرم در منزل شیرز

نصب سرم یا به اصطلاح زدن سرم در منزل یک گزینه بسیار مفید و کارآمد برای بسیاری از بیماران است که با توجه به شرایط خود، نمی ‌توانند به راحتی به مراکز درمانی بروند.

مجموعه پرستاری شیرازدرمان با داشتن کادری مجرب از پزشک و پرستار به صورت شبانه روزی و در سرتاسر شیراز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می‌باشد.

در صورت نیاز به فاکتور جهت بیمه تکمیلی با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

: امتیاز مقاله

مقالات برگزیده
خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره